Applicatie Support Engineer

Omschrijving

Isatis Health - Binnen Isatis Health (een van de business units van Isatis Group) werken we met Agile teams aan de online oplossing voor apotheken. Onze portfolio bestaat uit een groot scala aan verschillende applicaties die dagelijks in meer dan 800 apotheken gebruikt worden. De oplossing die wij aan apothekers bieden bestaat uit een breed spectrum (web)applicaties ter ondersteuning van zorg-, logistieke- en financiële-processen. Kortom; dat wat apothekers van ons mogen verwachten!

We zijn het afgelopen jaar hard bezig geweest met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteit middels een nieuw opgezette microservices-architectuur waar we geleidelijk aan onze monolithische applicatie ook naar toe overzetten. Hierbij moet er ook gedacht worden aan backwards comptabiliteit en tegelijkertijd moeten de wensen van onze klant niet uit het oog worden verloren. In een omgeving waarin we continious delivery erg belangrijk vinden zorgt dit uiteraard voor voldoende (technische) uitdaging.

En omdat we het willen én kunnen releasen we twee keer per week nieuwe features. Daar worden alle stakeholders blij van. De apothekers bevragen ons systeem regelmatig, opgeteld zo’n 20 keer per seconde. Al deze ontwikkelingen hebben ook zijn weerslag op onze grote database clusters.

Het ontwikkel-tempo, de relevantie, de techniek en de sfeer… als jij daar blij van wordt dan zoeken we jou!


Wat ga je doen?

Als Applicatie Support Engineer hou jij je dagelijks bezig met het ondersteunen van apotheken die werken met de applicaties van Isatis-Health. Onze software zorgt ervoor dat jouw kennissen, familie en buren hun medicijnen tijdig en correct verkrijgen. Denk bijvoorbeeld aan applicaties die zich richten op het voorschrijven en toedienen van medicatie en geneesmiddelenbewaking.

Jij zal, als tweedelijns Applicatie Support Engineer, diepgaande vraagstukken analyseren en oplossen. Jij begrijpt in hoofdlijnen de architectuur van de applicatie en het bedrijfsproces in de apotheek. Zo werk je op basis van business-impact naar een oplossing waar de apotheker mee geholpen is. Soms is dat een tijdelijke oplossing of een workaround. Jij onderhoudt het contact met het eerstelijnssupport-team en het development-team over de gekozen oplossing. Jij zoekt actief naar verbanden tussen problemen die zich vaker voordoen en doet voorstellen ter verbetering.


Waar kom je te werken?

Het team waar jij in gaat werken is op zoek naar een Applicatie Support Engineer die makkelijk kan switchen tussen verschillende taken, om kan gaan met wisselende prioriteiten en in staat is om de vraag achter de vraag te achterhalen waardoor het probleem, de impact en bijhorende urgentie duidelijker wordt. Het kan hierbij gaan om uiteenlopende zaken van simpele vragen tot meer gecompliceerde kwesties waarbij jij als probleemeigenaar bijvoorbeeld overleg voert met de developers of functionele vragen bespreekt met de product owner, business analist of de klant. Een groot gedeelte van de problemen wordt digitaal afgehandeld met behulp van een ticket systeem, maar het gebeurt ook regelmatig dat het telefonisch beter en slimmer is om bepaalde zaken sneller af te handelen. Uiteraard blijf je met een kritisch oog kijken naar de interne processen, zodat jouw afdeling continu bezig is om zich verder te professionaliseren met als doel het verbeteren van de klanttevredenheid.


Vereisten

Naast (minimaal) MBO werk- en denkniveau en een aantal jaar ervaring als Technisch Support Engineer:

  • Heb je de mindset van een echte ‘problem-solver’ en ben je daarbij analytisch;
  • Ben je stressbestendig en houd je overzicht wanneer er meerdere problemen tegelijk spelen;
  • Beschik je over een proactieve houding om oplossingen snel en goed te realiseren;
  • Kan je duidelijk communiceren over status en voortgang;
  • Beschik je over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Bij voorkeur woon je in een straal van 40 kilometer rondom Nijmegen.

Wat biedt Isatis Health jou?

  • Een werkplek op een toplocatie, gunstig gelegen nabij het Centraal Station, in hartje Nijmegen;
  • Je werkt met de nieuwste technieken in een echte developer cultuur en ontwikkelt software met maatschappelijke waarde;
  • Behulpzame en gepassioneerde collega’s die vrijdagmiddag gezellig een biertje met je drinken aan onze eigen tap of een potje tafelvoetbal met je spelen;
  • De mogelijkheid om actief mee te denken over oplossingen in een organisatie waarbij iedereen zichzelf kan zijn;