Medior HR Functionaris

Omschrijving

Isatis Office Support - Isatis Office Support (een van de business units van Isatis Group) functioneert als de olie in de motor van Isatis Group. De unit bestaat uit 6 medewerkers en 1 Office Support Manager en is onderverdeeld in drie teams HR, Finance en Facilitair. We werken voor alle business units van de Group. Onze unit heeft een groot scala aan verschillende facilitaire, HR- en financiële werkzaamheden.

Je functie

Als Medior HR Functionaris vervul je een cruciale rol in de dagelijkse interne bedrijfsvoering van Isatis Group in een uitvoerende functie, waarin verschillende HR administratieve aspecten en facilitaire aspecten een rol spelen. Je ontzorgt de in- en externe klant en fungeert daarbij als vraagbaak en spin-in-het-web. 


Je bent verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de dagelijkse gang van zaken. Daarbij horen de volgende werkzaamheden, waarbij de nadruk zal liggen op de HR administratieve taken. 


  • Het uitvoeren en bewaken van een doelmatige personeelsadministratie zoals: tijdige en correcte naleving van diverse administratieve (HR) processen zoals in-, door- en uitstroom van personeel, het opmaken van arbeidscontracten, verzuimregistratie, doorvoeren van diverse mutaties in personeels- en salarisadministratie, beheren van personeelsdossiers, contactpersoon met derden zoals UWV, verzekeraars etc. 
  • Uitvoerende facilitaire en algemene zaken die gericht zijn op de serviceverlening aan de (interne) klant, ontvangst en eerste aanspreekpunt zijn voor klanten en leveranciers, telefoonaanname, postverwerking. 
  • Centraal aanspreekpunt voor collega’s zowel voor alle voorkomende personeelsvragen alsook voor alle voorkomende dagelijkse ondersteunende zaken.

Vereisten

Je bent voor ons de ideale collega als je het leuk vindt om je dienstverlenend op te stellen naar je collega’s, klanten en businesspartners. Je ziet het als een uitdaging dat je werkpakket heel gevarieerd is en dat je werkdag voor een groot deel door vragen van collega’s wordt gevuld. Je bent de spil van het bedrijf.

Je neemt je verantwoordelijkheid, hebt oog voor detail en je bent secuur. Je bent communicatief vaardig, organisatiesensitief en kan je goed in anderen verplaatsen. Je bent in staat snel te schakelen, maar verliest daarbij niet je prioriteiten uit het oog. Je hebt een hands-on mentaliteit en vindt administratieve werkzaamheden leuk.

Je vindt het prettig om zowel zelfstandig als in teamverband te werken en kennis te delen. Daarbij is het belangrijk dat je een flexibele instelling hebt.

We vragen:

  • een relevante afgeronde opleiding op MBO 4 of HBO niveau, bij voorkeur op het gebied van HR;
  • minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie;
  • ruime ervaring met Microsoft Office pakket;
  • ervaring met webapplicaties en HR-systemen; 
  • affiniteit met ICT-oplossingen, de corebusiness van Isatis; 
  • absolute waardering van werken in teamverband; 
  • beschikbaarheid van minimaal 32 uur; dat je woonachtig bent in de omgeving van Nijmegen (maximaal 45 minuten reistijd); 
  • beschikbaarheid op korte termijn.