Technisch Support Engineer

Omschrijving

Isatis Health - Binnen Isatis Health (een van de business units van Isatis Group) werken we met Agile teams aan de online oplossing voor apotheken. Onze portfolio bestaat uit een groot scala aan verschillende applicaties die dagelijks in meer dan 800 apotheken gebruikt worden. De oplossing die wij aan apothekers bieden bestaat uit een breed spectrum (web)applicaties ter ondersteuning van zorg-, logistieke- en financiële-processen. Kortom; dat wat apothekers van ons mogen verwachten!

We zijn het afgelopen jaar hard bezig geweest met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteit middels een nieuw opgezette microservices-architectuur waar we geleidelijk aan onze monolithische applicatie ook naar toe overzetten. Hierbij moet er ook gedacht worden aan backwards comptabiliteit en tegelijkertijd moeten de wensen van onze klant niet uit het oog worden verloren. In een omgeving waarin we continious delivery erg belangrijk vinden zorgt dit uiteraard voor voldoende (technische) uitdaging.

En omdat we het willen én kunnen releasen we twee keer per week nieuwe features. Daar worden alle stakeholders blij van. De apothekers bevragen ons systeem regelmatig, opgeteld zo’n 20 keer per seconde. Al deze ontwikkelingen hebben ook zijn weerslag op onze grote database clusters.

Het ontwikkel-tempo, de relevantie, de techniek en de sfeer… als jij daar blij van wordt dan zoeken we jou!


Wat ga je doen?

Als Technisch Support Engineer hou jij je dagelijks bezig met het beheer van de applicaties en de overall monitoring van de verschillende systemen van Isatis. Het gaat hierbij om applicaties die gebruikt worden door meer dan 800 apotheken in Nederland. Deze applicaties hebben als doel om geautomatiseerde en realtime ondersteuning van farmaceutische zorg te bieden en apothekers te ontzorgen op financieel en logistiek gebied. NControl B.V. verzorgt de eerstelijns support naar de apothekers. Jij zal, als tweedelijns support engineer, bepaalde vraagstukken (technisch) analyseren en oplossen door hen te voorzien van de juiste informatie, zodat de apotheker er uiteindelijk mee geholpen is.


Waar kom je te werken?

Het team waar jij in gaat werken is op zoek naar een support engineer die snel kan schakelen, om kan gaan met wisselende prioriteiten en in staat is om de vraag achter de vraag te achterhalen waardoor het probleem, de impact en bijhorende urgentie duidelijker wordt. Het kan hierbij gaan om uiteenlopende zaken van simpele vragen tot meer gecompliceerde kwesties waarbij jij als probleemeigenaar b.v. overleg voert met de development-teams of functionele vragen bespreekt met de product owners. Een groot gedeelte van de problemen wordt digitaal afgehandeld met behulp van een ticket systeem, maar het gebeurt ook regelmatig dat het telefonisch beter en slimmer is om bepaalde zaken sneller af te handelen. Uiteraard blijf je met een kritisch oog kijken naar de interne processen, zodat jouw afdeling continu bezig is om zich verder te professionaliseren met als doel het verbeteren van de klanttevredenheid.


Vereisten

Naast (minimaal) MBO werk- en denkniveau en een aantal jaar ervaring als Technisch Support Engineer:

  • Heb je ervaring met MS-SQL; ervaring met programmeren is een pré;
  • Heb je ervaring met ElasticSearch, Grafana en/of Kibana;
  • Heb je de mindset van een echte ‘problem-solver’ en ben je daarbij analytisch en technisch sterk;
  • Ben je geïnteresseerd in en heb je de drive om de vraag achter de vraag te achterhalen;
  • Beschik je over een proactieve houding om oplossingen snel en goed te realiseren;
  • Beschik je over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Bij voorkeur woon je in een straal van 40 kilometer rondom Nijmegen.


Wat biedt Isatis Health jou?

  • Een werkplek op een toplocatie, gunstig gelegen nabij het Centraal Station, in hartje Nijmegen;
  • Je werkt met de nieuwste technieken in een echte developer cultuur en ontwikkelt software met maatschappelijke waarde;
  • Behulpzame en gepassioneerde collega’s die vrijdagmiddag gezellig een biertje met je drinken aan onze eigen tap of een potje tafelvoetbal met je spelen;
  • De mogelijkheid om actief mee te denken over oplossingen in een organisatie waarbij iedereen zichzelf kan zijn;